<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10121908\x26blogName\x3dHere+is+My+Parapet+...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://myparapet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://myparapet.blogspot.com/\x26vt\x3d83673642665528068', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

20050811

صدای باد میاد
چشمامو باز میکنم
یه سطح تیره و صاف میبینم
مهتاب بالای سرم خودنمایی میکنه
گوشه ی کادر چشمم میبینمش
یه کم که حالم سر جا میاد می بینم روی زمین افتادم
روی زمین خوابیدم
آروم
و باز هم آروم
جسمی آروم
نگاهی تند
و درونی کاملا متفاوت از برون
...
قبل از اینکه بخوام به این فکر کنم که از جام بلند شم یا اینکه کجام
دوست دارم به صدای باد گوش کنم
به صدای برخورد نور مهتاب
با شاخه ها
با برگا
...
به صدای حرف زدن ستاره ها
تو آسمونی که جز سکوت هیچی نداره
...
میدونم فهمیدی
...
بازم هوس شنیدن صدای سکوت و کردم
ولی اینجا شلوغ
همه ی برگای جنگل با هم حرف میزنن
همه ی سنگهایی که اطرافم روی زمین زیخته شدن
دارن بهم نگاه میکنن
نگاهشون صدا داره
یه صدای دلخراش
یه صدایی که من دوست ندارم
حس میکنم اینجا نا محرمم
مهتاب که همیشه آروم بوده الان داره داد میزنه
صدای خواب میاد
چشمام خسته اس میخواد بسته شه
ولی من نمیزارم
چون اگه بخوابم دیگه نمیتونم احساسمو بیان کنم
الان حتی اگه بیهوش بشم
دوست دارم بنویسم
Just listen to the secrets of secret garden

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home